onsdag 15. februar 2012

Never mix buisness with pleasure... Or?

Bra dag i går!
Deilig buffet, tre-retters middag, ubegrenset tilgang på alkohol, suite på høyfjellshotellet på Hafjell og.. Nevnte jeg at dette var jobb?
Spilte på en jubileumskonferanse for Universal i går, noe som var veldig stas. Vi taflet, spilte filmmusikk og hadde filmmusikkquiz. I tillegg var det fokus på norske tradisjoner og musikk, feiring av Valentinesdagen og kostymeparty, alt på en gang.
Absurd dag, men utrolig gøy!

Og ubeskrivelig mye moro når vi fant Universal-kostymer i øvelokalet!


Namaste.

-Ragsi

P.S. Kan du strikke en sånn fin Mariusgenser til meg, Ings?;)

2 kommentarer:

  1. Åh, fin genser!
    Men eg har slutta å strikke og begynt spikke i steden. trefigurer. Kan sikkert spikke et sånt kaninhode til deg. som du kan ha på nattbordet.
    (ps , får eg lov å blogge om spikking eller?)

    SvarSlett
  2. Ja takk til heimespikka kaninhode! Må innrømme at eg er litt skeptisk til blogging om spikking. Innlegg om forskjellige spikkeverktøy, tresorter, sandpapir og herregud, får angst av å tenke på det! Men skal ikkje nekte deg altså..
    Har så lyst på en sånn genser, den er jo dødsfin! Dei hadde leid inn gensere til kvartetten, så blei litt skuffa over at vi ikkje fikk dei med oss heim...

    SvarSlett