onsdag 1. februar 2012

Januars siste dag er visst over.

Tchaikowsky, yoga med lubne fembarnspappa Pål, stress, ukonsentrert Tchaikowsky med barnslig og grovt supplement, kveldsmat, vin og whiskey = dagen i dag.

Jada...

Tror jeg tar kvelden, jeg.



Btw. Den eneste tingen som er bra med dette Thon-hotellet jeg bor på nå, ble nettopp oppdaget: Det finnes ingen sjokolade i minibaren! Jeg har vanvittig cravings etter sjokolade nå, men må pent klare meg uten. Takk Thon. Som plaster på såret gumler jeg i meg gojibær og cacao-nibs for å prøve å dempe søtsuget. Det funker dårlig...

Men oj.. ROOMSERVICE!!!!?!?

-Rags

2 kommentarer:

  1. En annen ting som er bra, er at du nå kan melde deg inn i Thon Member, og vips så får du dritmye poeng for alle overnattingene, også har du plutselig en gratis natt eller to på et annet Thon Hotell en annen gang, hvis du skulle føle for det. :)

    SvarSlett