søndag 26. februar 2012

Surpriseparty for Yngs!

God kveld altså!

Nå er jeg hjemme igjen etter tidenes gøyeste helg. håjhåj!
Grunnen til at jeg ikke har blogget noe er at jeg har vært på overraskelsesbesøk til vår beste Yngs i Trondheim. Herreminhatt så artig.

Yngs ble 30 år i jula og meg og Marinette ville feire henne med en skikkelig fest. Surpriseparty!
Bursdagsbarnet holdt på å dø av forskrekkelse da hun åpnet døren til soverommet og vi hoppa frem.
Gøys.

her kommer er lite bildedryss fra lørdagskvelden i bartebyen:

På toget til Trondheim. Vi har laget bursdagskrone og koser oss med pils.
festkomiteen:
Marinette i kjole fra Ebay.
Jeg i kjole lånt av Henriette. Smykke fra Ebay


Jeg kunne lagt ut mange crazye bilde fra kvelden og nattas fest, men tror jeg sparer dere for jackass-danse-karate-drikkebilder....
frokost dagen derpå.
Å spise restene av bursdagskaka på sengen er noe jeg skal gjøre oftere.


Fine veninnene mine <3
Natta

1 kommentar: