tirsdag 21. februar 2012

Husmorferie dag 2

I dag tidlig våkna jeg tett i pappen og full av snørr. Gørr.
Deilig frokost på hotellet og ferdig på jobb etter 3 timer. Jippi.

På veien tilbake til hotellet tok jeg turen gjennom gamle Stavanger, og jeg stoppet litt ved huset jeg bodde i for mange år siden. Mens jeg stod utenfor og knipset bilder husket jeg hvordan det var å bo i dette vesle, søte huset. Den spesielle lukten, trappene som knirka og de skeive veggene. Koslig! Men plutselig følte jeg meg veldig gammel så jeg gikk videre. Tenk så ung, sprek og kul jeg var i det huset. Xxxx:)


Etter en liten hvil (apropo gammel ja...)på hotellet var det ut og spise boller. Snille Cissi inviterte på fastelavensboller i verdens koseligste lille leilighet. Og bollene var heeeeelt fantastiske, yummi altså!


Selvom jeg har "shoppestopp", kjøpte jeg med meg to neglelakker på vei hjem fra bolleparty. 39 kr for to stk, det må jo være lov ... Hadde lyst til å teste den knall oransje i kveld, men jeg feiga ut.


Dagens middag:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar