torsdag 16. februar 2012

"Yogaferie"

halla!
Neste uke skal jeg til Stavanger og jobbe. En hel uke på hotell, jeg kan stå opp når jeg vil og gjøre akkurat hva jeg vil. Max! Og denne friheten må jeg jo virkelig benytte meg av.
Så jeg har tenkt med på yoga! juhu!



Og etterpå skal jeg spise deilig mat her:

:

Dette er Norges eneste vegancafè!
Og her skal jeg spise noe av dette:

Små retter:
Hummus
Hummus og hvitløksflatbrød fra Jakobs bakeri. 73,-
Urtebakte Potetbåter*
Serveres med hvitløksveganes og mandel– kokkos strø. 71,- n
Større retter:
S.O.S *
Suppe og salat, se tavlen for dagens suppe. Serveres med økologisk bondebrød og dipp. 126,- *
Mon Cheri *
Salat med cherrytomat, avokado, reddik og rød løk, toppet med solsikkekjerner og ristet cashewnøtter. Serveres med hvitløk og urte dressing. 139,- n
Tofu Egg Salat Sammy
Tofu ”egg” salat servert på Jakobs bondebrød med crispy salat og cherry tomat, og fyllte sjampinjong bomber. 119,-
Hovedretter:
Pirat Burger
Burger av valnøtter, cashewnøtter og sorte bønner med squash, gulrot og hvitløk. Serveres med salat, rødløk, ananas, chilli, soltørket tomat aioli, BBQ saus og ovnsbakte poteter. 160,- n
Indisk dobbel
Her boltrer kokkene seg fritt mens de drømmer om smaken av India!
Spør servitør eller se tavle for dagens indisk inspirerte spesialitet. 159,- (n)
Dragonbowl Pluss
Resepts klassiker. Masse herlige grønnsaker, peanut og Norvinas ferske tofu wokket i en asiatisk søt - salt basilikum saus. Denne måneden servers den over ris nudler. 132,- n
Pasta
Fullkornspenne med hvitløk- & tomat saus, sjampinjong og friske urter. 131-
 
 
NAMNAM!
Og innimellom skal jeg jobbe litt, spikke litt rør (og trefigurer), og soooove.
 
Looking forward asså.
 

4 kommentarer:

  1. hihi- nei ikkje i det heile tatt, men er sikkert god mat? prøver å imponere Ragsi litt . skal sikkert på burger king

    SvarSlett
  2. Blei litt imponert ja, men trur eg kjenner deg såpass godt at eg veit at du ikkje kjem til å ete vegansk mat og trene yoga kvar dag. Men du må gjerne Imponere meg med å faktisk teste ut superlivsstil i ei veke, trur du kjem til å føle deg ganske bra nemlig.

    SvarSlett
  3. ...eller får vondt i hode....

    SvarSlett