lørdag 4. februar 2012

Lue på et døgn

Jeg trengte desperat en lue her om dagen.
Garn bestilte jeg fra Pickles og jeg begynte strikkinga i går kveld. Nå er den ferdig!
Jeg er superfornøyd!
Fin ikke sant?
Deilig hvit farge og ganske baggy.
Frister det ikke å kunne strikke seg en lue Ragnhild?




Oppskriften er som vanlig hentet fra Pickles. no, og den finner du her:
http://www.pickles.no/grace-jones-vintersett/
Jeg har brukt Abuelita Tjukk og Tynn, et garn som er ganske likt Cashwool irregular som Pickles hadde før. På pinne nr 8 gikk strikkingen kjapt, i like!
Den største utfordringen med denne lua var å få tatt bilder av meg selv med lua på. Tror jeg har tatt kanskje 200 bilder....Ingen bra bildedag for unge frøken Lien Gundersen.
























-StrikkINGS









2 kommentarer: