mandag 13. februar 2012

En dag i mitt liv

Mye kan sies om freelancelivet, men en ting er sikkert: variert er det i hvert fall! Dagen i dag har jeg tilbrakt på en ungdomsskole der jeg var med i en reklamefilm. Og for et stunt det var. Jeg kunne ikke være med på forprøven, så hoppet rett på innspilling og live performance. Artig!
Stikkord: oppmøte 07.00, surprise, Peer Gynt, Dovregubbens Hall, røykmaskin, kaffe og kjent skuespiller som kom ut av skapet;)

Etter innspilling bar det rett i studio for å spille inn musikken. I morgen venter filmmusikk, mariusgensere, quiz, Hollywoodsjefer og moro på Hafjell. Blir bra.

-Ragsi

3 kommentarer:

  1. haha, fabelaktig ! og mitt innlegg var om en poseveske... poseveske!

    SvarSlett
  2. Ja, hallo. Er stressa for at det skal bli en strikkeblogg må eg innrømme!

    SvarSlett
  3. berre vent, snart kjem den gule genseren min:)

    SvarSlett