mandag 20. februar 2012

Husmorferie dag 1.

Hola!
Da er jeg på plass i regntunge Stavanger.
Jeg har selvfølgelig blitt småsyk (igjen!) og sitter i hotellsenga med rennende nese og halsvondt.Blæh.

MEN, jeg koser meg. Var ferdig på jobb kl 13 og sov formiddagshvil fra 14-16. Luxus!
Videre vurderte jeg frem og tilbake om jeg skulle gå på butikken eller bestille roomservice. Denne diskusjonen med meg selv brukte jeg en liten time på, og jeg endte opp med butikken.
(PS, på hotelltelefonen er det en egen knapp som går direkte til Dolly Dimples.Say no more. Jeg kom nesten borti, men fikk kontroll på fingrene i siste sekund)

Middag fra Meny:


Sjokolade fra Sunkost:


Blax fra en superbra butikk rett nedi gata:
(Hurra, denne butikken er nok Stavanger sitt svar på Lille Himmel. Der hadde de Debbie Shoes, Deborah neglelakk, MOO vesker, BLAX, og sånne deilige duftlys. Jeg skal tilbake dit i mårra:))


Og så kjøpte jeg denne på Gardermoen i går. (Noen som har prøvd den?)



Nå er det strikketøy og TVtid.(Jeg mener spikking og TVtid)
Godkveld folkens.

Ings

3 kommentarer:

  1. Herlig middag,du! Har lest at det serumet skal være superbra! Kos deg videre!:)

    SvarSlett
  2. God bedring! Var den raw sjokoladen god??smaker det sjopkolade, og stopper det sjokoladesuget??

    SvarSlett
  3. sjokoladen var jaffal dyr. dobbelt så dyr som nydelige nuddelmiddagen .... 45 kr for en pitteliten sjokolade, men den var god altså :)har tilogmed spart litt til kveldskaffen.

    SvarSlett