torsdag 9. februar 2012

Sparetips/treningstips

Jeg prøver å spare penger om dagen, og har funnet ut at det kan gi ganske gode bivirkninger i form av gratis trening! Å gå fremfor å ta buss= mye penger spart+god trim:)
Morgenturen på vei til jobb i spektrum: 2,4km*2= 4,8 km.

I tillegg gikk jeg til yogastudioet i dag. 3,4km!


Etter å ha trent 1.5 time ashtanga yoga ble jeg tilbudt GRATIS inngang på fitnessklassen direkte etter ashtanga timen, noe det var ikke mulig å takke nei til. Men man blir rimelig sliten av tre timer trening, så det ble buss hjem, ja... Men fitness timen ville ha kostet meg 150 kr, så selv om bussbilletten kostet 27 kr har jeg likevel spart 123 kr! Hurra!


-Ragsi

1 kommentar:

  1. Duogdu , skal seie du har spart (eg meiner tjent) mange penger i dag!

    SvarSlett