fredag 17. februar 2012

Ebay terapi

Hihi!
Ebay altså.
For en stund tilbake kjøpte jeg et armbånd på Ebay, hovedsaklig pga Mintgrønne detaljer. (Jeg var inne i en litt mintgrønn periode-og er vel det fortsatt)
Videre viste deg seg at dette armbåndet var et magnetisk terapi armbånd.(Det er ikke alltid jeg leser så veldig nøye på beskrivelsen av produktet...:)

Dette "Copper Magnetic Therapy Bracelet" skal visstnok hjelpe på helsa. Det øker blodsirkulasjonen og er bra for folk med leddsmerter osv. Det som er litt artig er at jeg i ca et år har hatt vondt i en finger, og fysioterapeuten min sier at det må jeg bare leve med. Men i dag har jeg gått med armbåndet og ikke hatt fingervondt! Tilfeldig? Hm..... what??

Uansett, heia Ebay!

Skal pinadø gå med armbåndet i morgen også.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar