fredag 3. februar 2012

Home sweet home!

Hjemmehjemmehjemme!

Endelig på plass i godkroken i sofaen hjemme! Med meg har jeg et nytt armbånd fra Ebay, The Voice på tv'en og min superdigge salat. Blir ikke bedre enn dette! Eller jo, når kjæresten kommer hjem om en liten stund, DA kan det ikke bli bedre!

Supersalat ala Ragsi: spinat, alfalfaspirer, avocado, cherrytomater, oliven med fetaostfyll,olivenolje og krydder. Det er fantastisk godt, anbefales. Nams!

I tillegg har jeg E.N.D.E.L.I.G. vært på trening igjen med min fantastiske guru. Etter to uker med litt for lite trening, litt for mye dårlig hotellmat og altfor mye alkohol, var det ubeskrivelig godt å trene igjen. Jeg føler meg som et nytt menneske.
Bye, bye usunne musikerliv, hello superlivsstil!


-Rags

2 kommentarer:

  1. Den salaten såg veldig god ut!Det skal eg prøve en gang!
    Men ragnhild, vi har jo fått heilt fantastisk hotellmat!! Eg var iallefall megafornøgd!

    SvarSlett
  2. Kveldsmaten var veldig god i Harstad, veldig sant! Men blei litt lite variert når man ikkje eter kjøtt.. Og frokosten på Thon var ganske dårlig. Men kunne absolutt vore verre. Uansett deilig å styre måltidene sjøl syns eg:)
    Du må lage sånn salat en dag, den er utrulig god. Ut med isbergsalat, inn med spinat, ruccola, hjertesalat o.l., blir sååå masse bedre! Og du kan sikkert strø litt mandler over viss du vil:)

    SvarSlett