torsdag 23. februar 2012

Husmorferie dag 3

Hei!
Hjelpes for en bra dag!
Nå er jeg dødstrøtt og ligger som et slakt i hotellsengen. Vil aller helst sove, men lillesøster maser litt om at jeg må få rompa i gir og blogge.
Men denne rompa har jammen vært i gir i dag skal jeg si deg… fårråsiresånn.

Frokost på Clarion:


Etterfulgt av orkesterprøve på Giselle.
Deretter hev jeg meg på orkestertrimmen, innebandy! Jeg lånte sko av Gunnhild og kjørte full fres. Herlig altså, innebandyteknikken satt fremdeles etter mange år pause. Opptur! Da jeg var ferdig hadde jeg tre blødende gnagsår og en blå storetå, men det var det verdt. Jeg hadde tenkt til å blogge bilde av tærne mine, men det ble litt for udelikat.

Fra innebandy til Bølgen og Moi:


Mmmmmm... Var halv pris (!) på menyene pga vinterferie, så jeg slo til med en 5 retters. Jeg hadde tross alt trimmet bort kanskje 3 kilo på innebandyen lissom.
Oster servert på skifer:


Hysterisk morsomt var det når den søte servitørdamen serverte oss "konfiskerte" tomater og "ekspresso".

Siste stopp for kvelden, Tango og drinken Cosmopolitan:


Og som en bonustrack legger jeg ut et bilde av KK på babysvømming
Natta:)

2 kommentarer:

  1. Ka i all verden er det svarte greiene du eter til frokost? Svisker?

    SvarSlett
  2. haha, ja svisker ! stekt sopp seff.

    SvarSlett